Together
Gratis bloggen bei
myblog.de

.

SELF-HATE! that what it feels like
23.12.11 12:56


Werbung


confused.

yeah that's the right word. just feeling kind of dizzy the last couple of days..like riding a rollercoaster. some things just don't make sense at the moment. i'd totally wish to be with you on the one hand, but on the other hand i enjoy beeing free for the first time since i came to münster. don't know where this is leading to.. well, i guess time will show.

oh look how you shine

I KNOW I COULD LOVE YOU IF WE TRIED!

15.12.11 07:51


Gefühle, Gedanken...

Wie fühlt es sich an? Dieses Gefühl, was gerade in mir ist, kann man mit Worten nicht beschreiben. Da hilfte nur ein Pearl Habour, um all die Tränen herauszuholen, die irgendwo tief da drin in einem stecken. Wo soll das alles nur enden? Wenn man so viel zu geben hat und doch nicht die Chance dazu bekommt..

und dann kommt wieder ein Mensch, bei dem man denkt, es könnte der Richtige sein. Von diesen gab es bisher nur 3. Sie, the only one. Er, Mr. Perfect. Und nochmal er, der Zauberer.

Ich wünschte du könntest dich einreihen. Ich wünsche, wünsche, wünsche mir so viel.. so sehr. Doch manchmal ist wünschen eben nicht genug. Und nicht jeder Wunsch kann wahr werden. Manchmal muss man für seine Wünsche mehr kämpfen, damit sie in Erfüllung geben. Und manchmal.. wenn man ganz viel Glück hat.. geschieht ein Wunder, und es passiert - einfach so.

10.12.11 23:13


<3

you showed me colours i´d never seen
there was so much we used to share
you took me places that i´d never been
i close my eyes again and think of you
i hear your voice with every passing day
i see my sister´s laughing face
i think about the things we used to say

i close my eyes again and think of you
i close my eyes again and think of you

i see myself in you
in all those little things you do
took you in bed at night
knowin´ that everything´s alright
time slips away so fast
sunny skies get overcast
i know i can´t be there beside you
i can´t be there to guide you
i can´t be there to hold you now

5.12.11 23:22


Soothe me.

You can't keep
what you've got
and I sold
what I owned
If you come
in from the cold
I'll warm you up
and we'll take it slow

what I never dare to say

sun comes up
gives me a hug
tellin me not to move too much
we've got all the time we need
and our plans to succeed
what I never dare to say
I'm pretty sure you know it anyway

soothe me everyday.

 

 

hmmmmm...

5.12.11 23:20


for the very first time.

oh mein gott. wie gut sich das anfühlt. wie kann es sein, dass ich nie gesehen habe wie wertvoll du eigentlich bist? I hope that you just missed it. the way I stared to memorize your face.

 

ohne worte. sprachlos.

lass es uns irgendwie versuchen..

weil ich weiß, dass wir perfekt wären - zusammen!

29.11.11 23:42


josef!

You know I'll do almost everything to keep you in my life.
17.11.11 18:42


[erste Seite] [eine Seite zurück]  [eine Seite weiter]